Wednesday, September 17, 2008

Lg tempahan yg siap

Okes...ni ada sket lg gelang yg dah siap utk customer dan ada yg dah diposkan....seperti biasa saya upload pic gelang dengan gabungan warna baru....

Gelang atas ni ditempah oleh En Amir utk isteri tercinta (Kak Yam) sbg hadiah ulangtahun perkahwinan dorg yg ke-22 (if im not mistaken)...tp bukan satu tau...ada 3 design yg sama cuma 2 lg tu warna yg sama dgn contoh yg saya upload sblm ni... Lepas jer dpt gelang2 tu...Kak Yam call saya dan bgtau dia teramat gembira dpt gelang2 yg cantik...mmg puas ati...Esoknya En Amir bgtau saya yang mlm tu isterinya tido dgn memakai salah satu gelang sbb terlalu gembira...hahaha...

Gelang yg sama juga ditempah oleh ibu salah seorang opismate saya, Shida. Juga merupakan regular customer saya.... Thank u to En Amir and Shida...:D

Gelang yg ni plak ditempah oleh Adik Miza dr Kolej Lagenda. Dia bg kebebasan utk saya tentukan warna...dia cuma nak design di atas n warna pink. So saya pilih tok gabungkan warna rose, grey n white crystal. Satu lg design yg sama tp warna yg sama sblm ni ditempah oleh kawan Miza iaitu Pu3.... Thank u to both of u too....:D

Kak Nurul bg saya pendant hijau ni. Dia ckp dia nak rantai kristal kosong yg boleh dipadankan dgn pendant yg dia beli dr Pakistan ni. Warna juga terpulang pada saya asalkan sesuai dgn pendant ni. So saya gunakan kristal warna peridot dan olivine. Terima kasih Kak Nurul..:D

No comments: